Naujienos

Naujienos

Naujausia informacija iš projekto „DigiCult"!

Naujausia informacija iš projekto „DigiCult"!

Gegužės 15-16 dienomis dalyvavome „DigiCult" projekto paskutiniuose tarptautiniuose susitikimuose Turine, Italijoje. Jų metu aktyviai diskutavome su projekto partneriais iš Italijos, Švedijos, Airijos, Kroatijos ir Kipro apie pasiektus rezultatus. Pagrindin..

PLAČIAU

KONFERENCIJOS "GABIŲ VAIKŲ UGDYMAS ĮVEIKLINANT STEAM METODIKĄ IR STIPRINANT SEU KOMPETENCIJAS" ATGARSIAI

KONFERENCIJOS "GABIŲ VAIKŲ UGDYMAS ĮVEIKLINANT STEAM METODIKĄ IR STIPRINANT SEU KOMPETENCIJAS" ATGARSIAI

Vasario 13 dienos rytą į konferenciją apie gabių vaikų ugdymą naudojant STEAM* metodiką ir stiprinant SEU* kompetencijas susirinko beveik 50 pedagogų. Džiugu, kad renginio tema ir turinys vis labiau tampa aktualiu visuomenei. Konferenciją pradėjome nuo vaiz..

PLAČIAU

Gabių vaikų ugdymas įveiklinant STEAM metodiką ir  stiprinant SEU kompetencijas.  Teorija ir praktika

Gabių vaikų ugdymas įveiklinant STEAM metodiką ir stiprinant SEU kompetencijas. Teorija ir praktika

Kviečiame į konferenciją apie gabių vaikų ugdymą naudojant STEAM* metodiką ir stiprinant SEU* kompetencijas. Laukiame jūsų, kad kartu išsiaiškintume, kaip šios metodikos gali būti įgyvendintos tiek teorijoje, tiek praktikoje. Pasidalinsime  žiniomis apie GATE ..

PLAČIAU

Konferencija "Skaitmeninis žaidybinimas pamokose: teorija ir praktika"

Konferencija "Skaitmeninis žaidybinimas pamokose: teorija ir praktika"

Konferencija „Skaitmeninis žaidybinimas pamokose. Teorija ir praktika", vykusi 2024 m. sausio 29 d. pritraukė daugiau kaip 50 Lietuvos pedagogų ir mokyklų administracijos atstovų, kurie yra ne tik žingeidūs, bet ir atviri inovacijų ugdymo srityje taikymui. Ren..

PLAČIAU

Skaitmeninis žaidybinimas pamokose. teorija ir praktika

Skaitmeninis žaidybinimas pamokose. teorija ir praktika

2024m. sausio 29d. 11 val. kviečiame mokytojus į renginį "Skaitmeninis žaidybinimas pamokose. Teorija ir praktika", kurio metu bus aptariamas mokymasis žaidimų pagalba, finansinio raštingumo skatinimas per žaidybinį ir skaitmeninį pasakojimą,  skaitmeninės pri..

PLAČIAU