BiMo: dvikalbystė vienakalbėje aplinkoje
„BiMo“ projekto metu bus gilinamasi į dvikalbių švietimo programų vystymą atliepiant tikslinės grupės dalyvių padėtį ir poreikius. Šiuolaikinėje visuomenėje užsienio kalbos mokėjimas ir jos įvaldymas yra laikomi būtinu ir nepakeičiamu įgūdžiu, ypač kai kalbame apie naująsias kartas, kurioms neabejotinai teks augti ir vystytis socialinėje ir profesinėje aplinkoje, kurioje svarbu mokėti daugiau nei tik savo gimtąją ar tik vieną šiuolaikinę kalbą. Visų pirma, žmonių gyvenime bus privalu įvaldyti tarptautiniu būdu pripažintą kalbą, tai matyti ir pastarąsias dekadas. Nors viešojo administravimo institucijos, mokyklos ir šeimos stengiasi pasiekti šį tikslą, tarp skirtingų suinteresuotų šalių dažnai trūksta tinkamo koordinavimo.
Šeimos, kuriose vyrauja daugiau nei viena kalba ir tokių šeimų vaikai mokosi valstybinėse ir privačiose mokyklose bei dalyvauja dvikalbėse programose, priklauso vienai iš grupių, kurios neabejotinai vaidina svarbų vaidmenį šiame užsienio kalbos mokymosi klausime. Tačiau minėta grupė yra dažnai užmirštama sprendimus priimančių organizacijų bei neminima dvikalbio švietimo pasiekimų programų akademiniuose tyrimuose.