Naujienos
Gerosios patirties pasidalinimas socio-emocinių įgūdžių ugdyme
Skaičiuojame metus, kai pasaulis „užsidarė“ dėl pasaulinės covid-19 pandemijos. Jau ilgą laiką Lietuvoje, kaip daugelyje Europos šalių, mokymo procesas yra perkeltas į nuotolį, o išlaikyti pradinukų dėmesį, tuo labiau ugdyti ir puoselėti socialinius įgūdžius i..
Įtraukusis kūrybingumas ugdant meninius gebėjimus
Naujausiuose tyrimuose atskleidžiamos naujos perspektyvios menų taikymo ugdymo procese galimybės. Remiantis teoriškai pagrįstomis strategijomis, tikslingai ir efektyviai atsižvelgiančiomis į įvairiausių mokinių grupių stipriąsias puses bei poreikius, menų ugdy..
BiMo: dvikalbystė vienakalbėje aplinkoje
„BiMo“ projekto metu bus gilinamasi į dvikalbių švietimo programų vystymą atliepiant tikslinės grupės dalyvių padėtį ir poreikius. Šiuolaikinėje visuomenėje užsienio kalbos mokėjimas ir jos įvaldymas yra laikomi būtinu ir nepakeičiamu įgūdžiu, ypač kai kalbam..
Virtualios realybės taikymas edukaciniam turizmui
Š.m. vasarį startavo tarptautinio projekto "VRSciT: mokslu grindžiamos virtualios realybės kelionės" veiklos. Projekte siekiama ištirti naujus edukacinio turizmo metodus, panaudojus 3D modeliavimą bei 360o virtualios realybės aplinką tam, kad būtų pristatytos ..
Sąmoningos tėvystės akademija - ieškome globėjo!
Kaip asocijuoti partneriai, prisidedame prie 3-jų metų tarptautinio projekto "Sąmoningos tėvystės akademija - ieškome globėjo!", kuris skirtas globėjams, įtėviams, ugdytojams. Vaikų globa, emocinių santykių kūrimas, globėjų atsakomybė yra plačiai analizuojamas..