Projektai, kuriuose eMundus asocijuotas partneris
Virtualiosios, papildytosios realybės ir lytėjimo technologijų integravimas į inžinerinį mokymą
Projekto pavadinimo trumpinys: AugmentedWearEdu Kontekstas Dėl COVID-19 pandemijos dauguma šalių uždarė mokymo įstaigas, o daugiau nei 80 % pasaulio mokinių nelankė mokyklos. Todėl švietimo įstaigos imasi veiksmų, kad suteiktų mokiniams nuotolinio mokymo..
"STEAM-Active" projekte bus kuriamos STEAM aktyvios mokymo metodikos ir e.mokymosi kursas inžinerijos srities dėstytojams
Kontekstas Technologinė evoliucija kuria inovacijų kūrimo ir diegimo poreikį įmonėse. Švietimo institucijų, o ypač aukštojo mokslo institucijų, uždavinys – sukurti prasmingą mokymąsi ir ugdyti kompetencijas, kurios paruoštų besimokančiuosius patenkinti rink..
„GameWork“ – žaidybinė namų darbų organizavimo ir atlikimo aplinka
Namų darbai yra veikla neatsiejama nuo edukacinio proceso mokyklose. Ši veikla padidina mokinių įsitraukimą į mokymosi procesą ir pagerina jų mokymosi rezultatus (Magalhães ir kt., 2020; Hagger ir kt., 2015). Nepaisant akivaizdžių privalumų, kuriuos suteikia n..
„CAVE“ – Bendravimas ir vaizdinis mokymas namuose“
Kritiška padėtis sveikatos srityje dėl COVID-19 pandemijos sukėlė daugybę radikalių pokyčių švietimo dinamikos valdymo srityje. Visose Europos šalyse švietimo sistema turėjo persvarstyti mokymo formas ir praktikas, išnaudodama įvairias skaitmeninių technologij..
Darnus mąstymas: Socialinio kapitalo stiprinimas aukštajame moksle siekiant darnaus vystymosi
Darnus mąstymas: Socialinio kapitalo stiprinimas aukštajame moksle siekiant darnaus vystymosi (orig. COSY Thinking: Enhancing higher education on COmplex SYstems THINKING for sustainable development Šis projektas prisideda prie darnaus vystymosi kompetencij..